Reklamacja
Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną w transporcie przesyłkę, zamówienie nie dotarło lub dotarło niekompletne – prosimy o kontakt e-mail (kontakt@geniusnutrition.pl) oraz opisanie problemu.
Jeśli podczas odbioru zamówienia widoczne są uszkodzenia przesyłki konieczne będzie spisanie przez doręczyciela protokołu szkody na wniosek odbierającego przesyłkę.
Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzonego towaru – wyślij nam reklamowany produkt wraz z:
– oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
– wypełnionym formularzem reklamacyjnym
Po otrzymaniu Twojej przesyłki lub zgłoszenia drogą elektroniczną – reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
Zwrot towaru
W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Zwracany produkt oraz opakowanie nie mogą być uszkodzone, ani nosić śladów używania.Poinformuj nas o zamiarze zwrotu zakupionego produktu drogą elektroniczną (kontakt@geniusnutrition.pl) lub korespondencyjnie. W ciągu 14 dni wyślij zakupione produkty w oryginalnym opakowaniu (koszt wysyłki ponosi Kupujący) wraz z:
– oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
– wypełnionym formularzem zwrotu
Środki za zwrócony towar przelejemy na podane przez Ciebie konto w ciągu 10 dni od przyjęcia Twojej rezygnacji z zamówienia.
Adres do korespondencji ws. zwrotów/reklamacji:
Topform Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 25
43-211 Piasek