Creatine 1000mg kapsułki

Masa mięśniowa
Opakowanie
  • 400g

Ultrakoncentrowana formuła - mikronizowany monohydrat kreatyny w kapsułkach, o najwyższej czystości i jakości na całym świecie.

Właściwości produktu

  • Większa zdolność organizmu do metabolizowania energii
  • Łagodniejszy dla żołądka niż konwencjonalny monohydrat kreatyny
  • Mikronizowany dla lepszej rozpuszczalności i wchłaniania
  • Oferuje wszystkie zalety monohydratu kreatyny
32,00 zł
Brutto
Ilość
doneW magazynie

Jak pokazują liczne badania, monohydrat kreatyny skutecznie zwiększa siłę i przyczynia się do rozwoju masy mięśniowej. Monohydrat kreatyny to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych suplementów stosowanych przez sportowców. Zarówno klasyczna forma monohydratu kreatyny, jak i nowe warianty opracowane w ostatnich latach skutecznie rozwijają masę mięśniową i zwiększają siłę. W niektórych przypadkach nowe kształty mogą zapewniać większy komfort użytkowania i mogą być nieco bardziej efektywne.

Kreatyna z linii Elite od Genius Nutrition® to monohydrat kreatyny o najwyższej czystości i jakości na całym świecie. Zastosowanie najnowszej technologii pozwoliło nam uzyskać ultra wyrafinowaną substancję, która nie zawiera toksyn powstających w procesie produkcyjnym. Zastosowana technologia przewyższa wszelkie obowiązujące normy dotyczące czystości i jakości substancji.

Jednym rzadkim problemem z klasycznym monohydratem kreatyny jest jej wchłanianie w jelicie. Większość organizmów wchłania ją prawidłowo, ale są też osoby, u których kreatyna pozostaje w jelitach i nie jest wchłaniana prawidłowo lub całkowicie. Kiedy kreatyna pozostaje w jelitach, przyciąga wodę, co prowadzi do biegunki.

Mikronizowana kreatyna to monohydrat kreatyny w postaci mikrocząsteczek - są one około 20 razy mniejsze niż zwykłe cząsteczki proszku kreatyny. Są również lepiej rozpuszczalne w wodzie i mleku i mają wszystkie inne zalety monohydratu kreatyny.

Mikronizowana kreatyna jest lepiej wchłaniana przez organizm ze względu na mniejszy rozmiar cząstek; w rezultacie ryzyko rozstroju żołądka prawie nie istnieje. W połączeniu z odpowiednią dietą i odpowiednią aktywnością fizyczną na siłowni, już za miesiąc zaczniesz widzieć efekty.

Kolejnym problemem związanym z klasyczną kreatyną jest to, jak dostaje się ona do komórek mięśniowych. Transport kreatyny z krwi do komórek mięśniowych odbywa się za pośrednictwem insuliny. Dlatego zaleca się podawanie kreatyny razem z węglowodanami prostymi (cukrami), które stymulują szybkie wydzielanie insuliny. Do przetransportowania 3-5 gramów kreatyny do komórek mięśniowych potrzebna jest duża ilość insuliny, co znowu oznacza dużo cukru. W dni treningowe to nie problem, ale w dni odpoczynku już tak.

Z tego powodu dla osób uprawiających sport i nie mogących przyjmować konwencjonalnej kreatyny ze względu na wrażliwość żołądka lub które po prostu nie chcą spożywać węglowodanów prostych, bardzo dobrą alternatywą jest mikronizowana kreatyna, charakteryzująca się lepszą wchłanialnością i skuteczniejszym transportem Komórki mięśniowe.

Jak wiadomo monohydrat kreatyny to doskonały suplement przed i po treningu, niezależnie od tego, czy interesuje Cię pompowanie, czy regeneracja mięśni.


SPOSÓB STOSOWANIA

Zalecana dzienna porcja: 2 kapsułki dziennie, popijając wodą.

TEAM GENIUS™ RADZI

Nie ma jednoznacznych badań, które dałyby odpowiedź na pytanie jaka dawka kreatyny byłaby idealna dla osoby trenującej. Przeprowadzono natomiast wiele testów na zawodowych sportowcach, które sugerują, że najefektywniejszym rozwiązaniem jest dostosowanie porcji dziennej do indywidualnej masy ciała. W tę myśl przyjmuje się, że kreatyna powinna być stosowana w ilości 1g na każde 10kg masy ciała dziennie.


Najważniejszym aspektem jest jednak timing. Proponujemy rozbić porcję dzienną na 2 mniejsze dawki: stosujemy 1 dawkę na czczo po obudzeniu, minimum 20 minut przed śniadaniem, ponieważ kreatyna lepiej wchłonie się na pusty żołądek. Drugą i ostatnią porcję polecamy stosować bezpośrednio po treningu. Organizm wykazuje wówczas najlepszą absorpcję składników odżywczych, a kreatyna spożyta w tym okresie przyczyni się do odbudowy ATP - podstawowego nośnika energii, którego rezerwy po treningu są przeważnie wyczerpane. W dni beztreningowe przyjmujemy drugą dawkę po południu, między posiłkami.

W celu zwiększenia przyswajalności kreatyny, poleca się przyjmować ją w połączeniu z węglowodanami o wysokim indeksie glikemicznym. Takie węglowodany podnoszą szybko poziom glukozy, co z kolej powoduje wyrzut insuliny, wydzielanej przez organizm w celu regulowania poziomu cukru we krwi. To właśnie insulina pomaga transportować kreatynę do komórek mięśniowych, dlatego popij porcję np. sokiem z winogron lub wymieszaj z odżywką typu carbo, pod warunkiem, że składa się w większości z cukrów prostych. Uważa się również, że kreatyna może być lepiej wykorzystywana w obecności białka, dlatego łączenie z odżywką białkową może dać dodatkowe korzyści. Unikaj błonnika i tłuszczy, które zatrzymają kreatynę na długo w układzie trawiennym i spowodują utratę jej aktywności biologicznej.
oraz bezpośrednio po treningu w celu odbudowy ATP, organizm wykazuje wtedy najlepszą absorpcję substancji odżywczych.

Faza nasycenia to metoda suplementacji kreatyną, polegająca na spożywaniu większych niż porcji (np. 20g dziennie) przez pierwsze 2 tygodnie stosowania. Nie wpływa ona w żadnym stopniu na zwiększenie efektów, a jedynie może przyspieszać wysycenie komórek mięśniowych kreatyną. Biorąc pod uwagę większe obciążenie nerek i retencję wody - przeanalizuj czy chciałbyś przyspieszyć efekty wynikające ze stosowania kreatyny oraz czy jest to sposób stosowania dla Ciebie.

SKŁADNIKI

monohydrat kreatyny (mikronizowany), stearynian magnezu (sub. przeciwzbrylająca), dwutlenek krzemu (sub. przeciwzbrylająca), żelatyna wołowa (otoczka kapsułki).

Informacja żywieniowa 1 kapsułka 2 kapsułki
monohydrat kreatyny 1000 mg 2000 mg

zalecane dzienne spożycie nie ustalone

Informacje dodatkowe

Suplement diety / środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego nie może być stosowany jako zamiennik bądź substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zalecanego dziennego spożycia.
Najlepiej spożyć przed końcem: data na spodzie, boku lub wieczku opakowania.
Produktu nie należy podawać matkom karmiącym oraz kobietom w ciąży.
Zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej do 25°C. Chronić przed światłem.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią etykiety zawierającej informacje o produkcie.